SUR LE BUREAU : Accessoires Roses Chic + Inspiration

🇬🇧 Hello friends,

First, I wanted to thank you all for your visits on the blog! It means so much to me, THANK YOU!
Ok, so, today’s post is a girly one... chic as always with pink tones. I found some amazing accessories for your desk and I got to share them with you! Hope you’ll enjoy and tell me in the comments if you love pink ;)

via Pinterest
__________________________________________________

🇫🇷 Hello les amies,

Tout d’abord, je voulais vous remercier pour vos nombreuses visites sur le blog! Ça représente tellement pour moi, MERCI!
Ok, alors dans l’article d’aujourd’hui, on va être girly... chic comme toujours dans des teintes de rose. J’ai trouvé des accessoires super pour votre bureau et j’étais obligée de les partager avec vous! J’espère que vous aimerez et dites moi en commentaire si vous aimez le rose ;)

Macbook Case//Lamp//File folder

File folder//Stapler//Cover folio

Clock//Letter tray//Mouse Pad
via Ballard Design
via Lillian August Project
via Love, Charmaine
via Infinity 3
via Pinterest
via Dizzybrunette3
via Pinterest
via Pinterest

Hope you enjoyed
See you friends,
Chris

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire