Top 5 Chic Bureaux pour le printemps Inspiration

Hello friends,

This is the very first blogpost here on www.chicbureau.fr and why not starting out with an inspiration one?


Spring is here so I thought I would share with you my top 5 favorite home offices for the season.
So what makes you think about spring? Flowers right? Pastels, sun and fresh air? Me too, and that’s what I mainly found on the web! Now, let me show you what I loved and tell me in the comment section what’s your fave decor ;)

You can also check out CB’s Pinterest account for more inspiration...
________________________________________________________________________________

Hello mes amies,

C’est le tout premier article que j’écris sur www.chicbureau.fr et pourquoi pas commencer avec un peu d’inspiration?

Le printemps est bien là donc j’ai pensé que je pourrais partager avec vous mon top 5 des plus jolis bureaux pour la saison. 
Alors vous, qu’est-ce qui vous fait penser au printemps? Des fleurs? Des couleurs pastels, du soleil et de l’air frais? Moi aussi, et c’est ce que j’ai trouvé en grande partie sur le web! Maintenant, laissez-moi vous montrer ce que j’ai aimé et dites-moi en commentaire votre déco favorite ;)

N’oubliez pas de passer sur Pinterest pour plus d’inspiration....

Amber Thrane from Dulcet Creative, via frenchyfancy
via Pinterest

Meagan Ward via SP
via Chic Blonde
Rachel Parcell via Pink Peonies

See you friends,
Chris

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire