5 Idées Déco pour un Espace de Travail Chic

Hello friends,

You have to know that Pinterest (after Instagram) is my new best friend these days... I find so many ideas and inspiration to decorate my own workspace, I just love it!


In this blogpost, I want to share with you 5 decor ideas for your chic office that blowed my mind!

Tell me in the comment section which one is your favorite ;)
________________________________________________________________________________

Hello mes amies,

Vous devez savoir que Pinterest (après Instagram) est mon nouveau meilleur ami ces derniers temps... Je trouve tellement d’idées inspirantes pour décorer mon espace de travail, j’adore!

Dans cet article, je veux partager avec vous 5 idées déco pour votre chic bureau que vous allez adorer!

Dites-moi en commentaire quelle est votre favorite ;)

#1 The Golden Touch

via Fancy Things 
Shalyn Nelson, via Apartment Therapy
via Little Big Bell

#2 Add Flowers

via The Fashionably Fit
via AMN
via Simply Jessica Marie

#3 Moodboards

via Linnéa
via Maisons du Monde
via Inspired by this

#4 A Fluffy Chair

via FashionDRA
via Hello Fashion
via Fashion Hippie Loves

#5 Details

via Bright and Beautiful
via Nate Berkus
via Cuba Nights

Hope this post inspired you
See you friends,
Chris

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire