5 Chic Planners pour Être Organisée dans ta Vie

Hello Friends,

In this post, I wanted to share with you one of my other passions in life : planners. I love organisation, I love to organise my days, my weeks and I thought it would be great to show you my favorite planners. They’re chic and practical, all you need to be a chic boss babe ;)


________________________________________________________________

Hello les amies,

Dans cet article, je voulais partager avec vous une de mes autres passions dans la vie : les planners. J’adore les planners, j’adore organiser mes jours, mes semaines et j’ai pensé que vous montrer mes favoris serait une super idée. Ils sont chics et pratiques, tout ce dont vous avez besoin pour être une chic boss ;)

MINT LEAF 27-WEEK PLANNER


LEATHER PERSONAL PLANNER

LAY FLAT WEEKLY PLANNER INKWELL

LIFE DESIGNER PLANNER

LEUCHTTURM1917 CARNET



Hope you enjoyed
See you friends,
Chris

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire